Rosalievaneijden.reismee.nl

4 maanden stage lopen in Athene!

Hallo allemaal,

Op dit moment studeer ik Marketing aan De Rooi Pannen in Tilburg. Vorig schooljaar heb ik de kans gekregen om 2 weken naar Engeland (Chichester) te gaan om mijn Engels te verbeteren. Dit was zo leuke ervaring dat ik meer in het Buitenland wilde gaan doen. Op 23 september kreeg ik de kans om te solliciteren voor een stageplek in Athene bij het bedrijf Let's meets in Athens voor 4 maanden. Dit is een Nederlands fietstour bedrijf waar ik ga helpen met onder andere fietstours, social media en het marketing gedeelte. Er was plek voor 2 leerlingen en er waren er 3, 1 jongen en 2 meiden waaronder ik die graag stage wilden lopen in Athene. Uiteindelijk heeft de eigenaresse van het bedrijf Monique de keuze gemaakt om voor mij en Maxime te gaan. Waar wij ontzettend blij mee waren want Maxime en ik wilden al heel graag samen! Vandaag 30 oktober begint het eigenlijk allemaal steeds dichterbij te komen, want op 10 december vertrek ik. Ik heb zojuist mijn vliegticket geboekt, verder moet ik nog een aantal dingen regelen voor vertrek, maar Maxime en ik hebben er ontzettend veel zin in en kunnen inmiddels niet meer wachten tot we gaan. Wij zijn bijvoorbeeld heel erg nieuwsgierig hoe ze Kerst en oud & nieuw vieren in Athene. Op deze manier wil ik jullie op de hoogte blijven houden van mijn stageperiode in Athene en alle leuke gebeurtenissen.

Liefs,

Rosalie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!