Rosalievaneijden.reismee.nl

Lieve Karijn in Athene & de griep!

Iets waar ik me al heel de tijd op had verheugd en afgelopen vrijdag was het zo ver, mijn lieve vriendin Karijn kwam naar Athene toe en er kwam ook een vriend van Maxime! Maxime en ik zijn samen naar het vliegveld gegaan om ze op te halen. Er zat namelijk maar een halfuur tussen hun vluchten. We zijn met de taxi naar ons appartement gegaan, ik vond het zo leuk om alles aan Karijn te laten zien en was heel blij om haar te zien! Karijn maakte me al meteen happy want ze had Nederlands eten mee genomen; stroopwafels, Verkade chocolade en hagelslag! Daar verlangde ik al heel lang naar; een boterham met hagelslag, haha.

In de avond zijn we eerst met zijn vieren iets gaan drinken bij MOMA, misschien heb je dat wel vaker in mijn blogs voorbij zien komen. Dit is echt 1 van mijn favoriete restaurantjes! Daarna ben ik samen met Karijn uiteten geweest bij het restaurant Avocado , dit is een vegan restaurant waar ik zelf ook nog nooit was geweest. Het was echt heel lekker! Karijn en ik hebben heerlijk bijgekletst en veel gelachen. Om de avond goed af te sluiten hebben we een drankje gedaan bij de Skybar.

Zaterdag hebben we eerst een beetje uitgeslapen en vervolgens zijn we met z'n vieren de stad in gegaan. We zijn eerst iets gaan lunchen en daarna hebben we de wisseling van de wacht, het Olympisch Stadion, National garden, vis en vlees markt, de winkelstraten en leuke restaurantjes laten zien! In de avond zijn we thuis gaan koken en daarna zijn we ons klaar gaan maken om uit te gaan. Maxime en ik hadden al heel vaak een gave club voorbij zien komen op Facebook 'Lohan Night Club' en geloof me het was ook heel gaaf! We hebben echt een super gave avond gehad! De ochtend erna was iedereen moe van het stappen, maar ik voelde me echt slecht. Ik had koorts, oorpijn, keelpijn en was verkouden.. toch besloot ik om mee de stad in te gaan, want ik wilde niet ziek op bed liggen als Karijn er was... In de avond kwam iedereen weer op het idee om nog een nacht naar de Lohan Night Club te gaan. Ik voelde me echt niet goed en daarom ging ik eerst slapen, maar de koorts werd steeds hoger en toen besloot ik om thuis te blijven.. Heel erg jammer, maar wel beter! Om 03:30 uur kwamen de 3 thuis en wat heb ik gelachen om alle verhalen.

De volgende ochtend kon ik helemaal niks meer, de koorts was weer hoger en ik heb echt de griep te pakken. Karijn moest om half 2 de bus hebben naar het vliegveld om terug te vliegen naar Nederland. Ik kon haar helaas niet weg brengen, maar gelukkig hebben de anderen dat gedaan! Ondanks ik de laatste dagen ziek ben geworden heb ik het heel leuk gehad met Karijn en heb ik er echt van genoten dat ze er was!

Zelf lig ik nog steeds met griep op bed.. ik hoop dat ik snel beter ben, want vandaag besefte ik me ineens dat ik hier nog maar 19 dagen ben, voordat ik terug ga naar Nederland. De tijd gaat zo ongelofelijk snel dat ik er nog extra graag van wil genieten. Voordat ik het weet begint het normale saaie leven in Nederland weer!

Reacties

Reacties

M.E.Moeton

Wat sneu nou dat je griep hebt gekregen! Gelukkig heb je nog wel het een en ander met haar kunnen doen. Hoe voel je je nu?wat gaat de tijd nu snel, hé? Aan één kant is het wel leuk om weer thuis te komen, maar je zult best moeite hebben om afscheid van Athene te nemen. Je moet maar blij zijn dat je deze buitenkans hebt kunnen pakken, neemt niemand je meer af.
Liefje, ik wens je het allerbest en hoop nog weer iets van je te horen. Kusjes xxxx, oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!